Måttförändring Januari-April

/ Permalink / 0
När jag började ta tag i träningen igen i Januari tog jag mått och vikt på mig själv, och nu gjorde jag det igen idag! det är ganska stor skillnad ändå. Skall snart börja bygga muskler istället för at förbränna och träna löpning som jag gjort nu. 9 maj springer jag sjöjunfruloppet och efter det skall jag ge mig med all löpträning. Då är det bygga upp muskler och forma om som gäller.
 
Januaris mått ----------------------------> Aprils mått
Vikt             61,5 kg                          Vikt       54,2 Kg
Arm            27cm                             Arm       26 cm
Mage          84,5                              Mage     77,5cm
Midjan        72                                  Midja      67 cm
Lår             57                                  Lår          54 cm
Rumpa       96,5                               Rumpa   93 cm
 
Man får väl ta måtten med en nypa salt eftersom det är svårt att veta att man har måttbandet på exakt samma ställe men, det viktiga är egentligen inte något speciellt mått utan snarare att jag känner mig piggare och gladare på mig själv. 
 
Skulle lägga ut före och efterbilder om det inte vore så att jag tycker det är sjukt pinsamt att visa hur man en gång såg ut. Aldrig nöjd :)

Liknande inlägg

Till top