Träning, träning och träning

/ Permalink / 0
Har tränat varje dag nu senaste tiden, spinning, löpning och gym.
Mitt mål är att lära mig jogga 5 km i stäck utan paus och utan att det skall vara allt för jobbigt.
Denna veckas mål är 3 km, så idag skall jag köra intervaller och sen nästa gång springa 3 km i sträck. Klarade bara 2 km senast. Har även fått medicin för min rygg, har haft ont i den pga jobbet en längre tid. Jag tror att det är ännu svårare at nå mitt mål när jag äter dem eftersom jag inte får tillräckligt med syre käns det som. Igår på spinningen så jäspade jag okontrollerat hela tiden.
Idag tänker jag inte ta medicinen förens efter jag tränat, se om jag märker någon skillnad.Förutom det börjar jag verkligen märka på kroppen att träningen gör skillnad, klarar allt mer tyngder och ser stor skillnad på mina kläder. Har krympt ur mina träningsbyxor, så måste köpa nya :)
 
Jag är för övrigt ledig idag och skall åka till stan och luncha med Jannika. Vi skall testa någon av de nyöppnade restaurangerna som kommit ny nyligen. Det har varit jättefint vårväder senaste tiden, och så även idag! Riktigt mysigt med sen frukost en solig dag :) 
 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top