Förmanspraktik på Radisson Blu Riverside

Förmanspraktik på Radisson Blu Riverside / Göteborg, Radisson Blu / Permalink / 0
För att avsluta min högskoleutbildning inom Hospitality Management så skall jag nu göra min sista praktik, förmanspraktik som vi säger i Finland.
Den går ut på att jag skall följa en förman (person i Chefsposition) för att reflektera över dennes arbete.
Detta för att sedan kunna göra en jämförelse med min egen roll som förman.
 
När utbildningen är slut så är jag ju trots allt Bachelor of Hospitality Management. Då kan det vara bra att ha lite erfarenhet från andra förmän i branchen. 
 
Min praktik skall jag då alltså göra på Radisson Blu Riverside på Lindholmen i Göteborg.
För att följa min praktik och se hur det går så kan ni alltså kika in här och trycka på kategorin "Förmanspraktik på Radisson Blu Riverside".
 
Bildresultat för radisson blu riverside lindholmen

Liknande inlägg

Till top