Nya lägenheten-Såhär bor vi

Livet, Tankar / Permalink / 2
Nu är vi nästan färdiga, lite småfix kvar och tavlor osv i sovrummet.
Sen är det klart i lägenheten.
Väldigt nöjd! 
Balkongen är helt oslagbar, ligga i solsängen och kunna plantera, så otroligt härligt.






Sängborden i sovrummet hittade jag på alelyckans returbutik igår. De var otroligt rostiga, men med lite svinto så är de nu supercharmiga. 
Älskar att fixa och skapa personlig prägel med loppisfynd. 


Så himla fin blomkorg som vi fick i inflyttningspresent av Alfreds mamma :)





Jag är så otroligt lycklig att vara här nu, älskar området, loppisar åt alla håll, fruktmarknad på baksidan av huset, kvartersbar några hundra meter bort och spårvagn utanför dörren.

Igår började jag arbeta på riktigt och det känns toppen. 
Nya livet med kärleken i livet, så fint, bästa alpacka ❤ Så himla vändning mot hur mitt liv såg ut för 2 år sedan 

#1 - - Farbror D:

Härligt Ronja vilka fina bilder. Du kommer att trivas bra här i Göteborg en lägenhet och med alla kära släktingar runtomkring dig 😀

Svar: ja det tror jag sannerligen :)
Ronja Knutsson

#2 - - Angelica Wåhlin:

Men åååh, så fint ni har det!

Svar: tack :)
Ronja Knutsson

Liknande inlägg

Till top