Sjömagasinet

Praktik på SOMM och Sjömagasinet / Permalink / 0

Praktiken går bra! Har fått jobberbjudande och kommer att stanna i göteborg hela sommaren. 

Det känns bra! Man skall våga ta chanser när tillfälle ges! 
Jag kände att jag inte riktigt är redo att åka tillbaka ännu, hur mycket jag än saknar min lägenhet så känns det tomt på Åland. 
Jag gillar utmaningen att vara i Göteborg. Alla nya människor,  möjligheter osv. 

På praktiken har jag hitills hunnit ta del av serveringen och sommelieriet,  otroligt duktiga och inspirerande människor.
Jag har också varit i smedjan där ulf wagner håller i sina matlagningskurser,  det var också roligt att se! 

Våren börjar närma sig och det har varit toppenväder! Därav har jag dragit på mig en envis förkylning och har varit sjuk hela veckan. 
Bilderna är från de senaste två veckorna, :)

Liknande inlägg

Till top