Mina dagar

Praktik på SOMM och Sjömagasinet / Permalink / 0

Mina dagar består nu nästan uteslutande av jobb.

På fritiden sover jag eller lever livet.
Försöker hitta på så mycket som möjligt och verkligen maxa min tid här.
Det har blivit mycket restaurangbesök, mingel och event. 

Igår var jag på middag med min kollega från sjömagasinet till en annan restaurang hon jobbar på,  Project. 
Den ligger på södra vägen i stan. 
Maten var orolig,  personalen supersöta och lokalen och vinerna också! 
Allt var toppen! 

Jag älskar verkligen den här branchen,  maten,  människorna och hela konceptet!
Göteborgs restaurangliv är supermysigt. 


Igår öppnade vi även uteserveringen på sjömagasinet.  Så himla mysigt det med! Tror att sommaren kommer bli helt fantastisk,  sol, hav och champagne.  Kan det bli bättre?


Liknande inlägg

Till top