Förra veckan

Livet / Permalink / 0

Förra veckan var det full rulle,  inspark på skolan för de nya ettorna. Vi ordnade en station med äckliga hinkar där de fick identifiera föremål i botten av hinkarna.


Vi hade också en del vinprovningar, både i skolan och hemma. Jag och madde hade myskväll och drack champagne hos mig på fredagen. Jag, madde och jannika hade vinprovning och åt tacos. 

Jag älskar vardagslyx och livet blir ju vad man gör det till, så jag och kenny hade också tv kväll med idol, vin och räkor!


Det var väl min vecka kort sammanfattat! Sen är det såklart en del skolarbete,  jobb och annat som hänt.

Lördagen spenderades på jobb, så nu är man rätt mör och slut i kroppen.
Jag är inte van att jobba sådär längre,  men det blir bättre.
Spikmattan, värmelotion och vetekudden är mina bästa vänner just nu.
Skall börja träna också hade jag tänkt.

Liknande inlägg

Till top