Börja blogga om vin

Livet, Vin / vin / Permalink / 0
Hej igen!
 
Jag har tydligen haft en bloggpaus sen februari, längre än jag tänkt mig men det har varit mycket i livet.
Min tanke är nu att jag skall komma igång igen, och nu börja hålla er uppdaterade om vad som händer i livet, men också skriva om viner och vinregioner.
 
 
Jag känner just nu att jag inte använder min kunskap om vin så mycket, blev en paus efter sommelierutbildningen och tävlingen Lilly Bollinger award. Men nu vill jag börja plugga igen.
 
Därför tänkte jag skriva om vinerna jag köper och dricker här på bloggen, för att hålla mig själv uppdaterad och även kanske intressera er som läser i att testa nya smakkombinationer.
 
Kommentera gärna och ge mig förslag, ställ frågor och sånt så att jag kan fylla bloggen med sånt som även intresserar er!
 
Imorgon kommer ett inlägg om Naturvin och ett supertrevligt orangevin från Georgien som jag testade i helgen.  
 
Jag kommer såklart fortsättningsvis även lägga upp bilder och inlägg om sånt annat som jag pysslar med.
 
Vi hörs!

Liknande inlägg

Till top